Klantenservice

Veel gestelde vragen: 

1. Heb je een vraag over je bestelling? Dien dan hier een serviceaanvraag in. Vergeet niet je orderbevestiging bij te voegen! 

2. Schade / defect melden:  Dien een service aanvraag in bij de klantenservice van het desbetreffende merk. Vergeet niet een foto toe te voegen van de situatie + een kopie van je aankoopbewijs waarop de aankoopdatum zichtbaar is. 

3. Ik heb een vraag over (de werking) van een product: Neem telefonisch contact met ons op op 023-2052252, of dien hier een serviceaanvraag in.

4. Ik wil (een deel van) mijn bestelling retourneren:  Je vindt hier alle informatie over het retourneren van jouw bestelling. 

5. Ik wil mijn kamado registreren voor Garantie: Dat kan met een geldig aankoopbewijs met daarop de naam van de erkende dealer en de aankoopdatum. 

6. Een onderdeel nodig dat niet onder garantie valt & niet online verkrijgbaar is:  Tegen betaling is het mogelijk om onderdelen aan te schaffen. Dien een service aanvraag in bij de klantenservice van het desbetreffende merk. Vergeet niet een foto toe te voegen van de situatie + een kopie van je aankoopbewijs waarop de aankoopdatum zichtbaar is. Heb je geen aankoopbewijs, stuur dan een foto mee van de complete BBQ, het onderstel en de dome thermometer en geef aan welk formaat BBQ je hebt. Op die manier kunnen we bepalen welk model je hebt en daarmee welk onderdeel. 

7. Ik wil weten of een product beschikbaar is in de winkel: Neem telefonisch contact met ons op op 023-205225. Indien een product niet beschikbaar is, kunnen we je helaas niet informeren wanneer dit wel het geval zal zijn omdat leveringen onzeker zijn. Het reserveren van producten

8. Kan ik in de winkel met een VVV bon betalen? Nee, dit is niet mogelijk. Wel accepteren we cadeaubonnen die zijn uitgegeven door Harlem BBQ. 

9. Hebben jullie ook cadeaubonnen? Ja, deze hebben we zeker! Deze zijn alleen in de winkel verkrijgbaar, niet online in de webshop.