Bestelling retourneren / ruilen / annuleren

Het kan natuurlijk gebeuren dat je toch niet helemaal tevreden bent over je bestelling. Je hebt daarom na levering 14 dagen om te retourneren. Dit kan alleen wanneer de artikelen in de originele verpakking zitten en onbeschadigd zijn. Heb je een beschadigd product ontvangen? Je kunt dit aangeven in het formulier en we kijken dan graag met je mee naar een passende oplossing. 

Bestelling retourneren (met uitzondering van palletleveringen):
Is jouw bestelling door een reguliere pakketdienst geleverd? Dan kun je deze ook zelf retour sturen met een pakketdienst naar keuze. De retourkosten zijn voor eigen rekening en het retourneren is op eigen risico. We raden je daarom aan het afleverbewijs goed te bewaren. Indien je de gehele bestelling retourneert zullen we het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terugstorten. Het bedrag zal, na ontvangst en controle van de retour in ons distributiecentrum, binnen 14 dagen op je rekening staan.

Voordat je het pakket retour stuurt dien je deze bij ons aan te melden. Je ontvangt vervolgens binnen 2 werkdagen een retourformulier wat je bij de retourzending dient te voegen. 

Het retouradres is: 

Fyron Group / 200Fahrenheit B.V. 
Kaapstadweg 34-d
1047HG Amsterdam

Let op, sommige artikelen zoals pizzastenen, plate setters en gietijzeren producten zijn kwetsbaar tijdens transport. Wij zullen alleen voor onbeschadigde artikelen het aankoopbedrag terugstorten.

Een kamado of andere BBQ retourneren: 
Indien je een kamado of andere bbq wilt retourneren (of schade hebt) kun je deze via dit formulier aanmelden voor retour. De kosten voor het retourneren van een palletlevering bedragen € 39,95
Na het aanmelden van de retour nemen we contact met je op om een ophaalafspraak in te plannen. Ook nu ontvang je van ons een retourformulier wat je bij de retourzending dient te voegen.

Bestelling annuleren: 
Ons ordersysteem is een geautomatiseerd proces. Indien je je bestelling wilt annuleren kun je daarom het best zo snel mogelijk even contact met ons opnemen. We kunnen dan kijken of we de levering nog kunnen stoppen. Indien de levering al in gang gezet is mag je de producten weigeren aan de deur. Ook in dat geval vragen we je hier wel even melding van te maken

Bestelling ruilen:
Wil je een artikel ruilen? Retourneer dan je bestelling. Je kunt vervolgens zelf het juiste artikel bestellen via de website.

Het is helaas niet mogelijk om het product in de winkel te retourneren/ruilen.